" F l o w e r "

princess flower

Hi and Welcome


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Emmm,Okeyla.}
Saturday, May 12, 2012 | 4:00 AM | 0Comment

heyyo and assalamualaikum .

nape tajuk saya "ehmmm,okeyla" ?

saya nak cerita about my PERIKSA 


anda terlepas post pasal peksa saya sebelum ini ?

anda boleh tekan kat sini ----> Tekan sini laa .

about my peksa.
bolehla.
ada satu je la yang saya rasa susahla.
Actually , mmang susah pon .

Kajian Tempatan 


yang lain , great . sume okey . susah sikit je.

okeyla . saya sebenarnye periksa lagi niee .
wait for the news kay ?
sooooo stress .

peksa sekolah agama saya nie pon lagi dua hari jee .

dekat kan ?

sempat lagi saya on Facebook , Twitter and Blogger .

                                                    Kayylabyeeee =)