" F l o w e r "

princess flower

Hi and Welcome


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





OH NOOOO!!!}
Thursday, May 3, 2012 | 4:25 AM | 0Comment

heyyo and assalamualaikum .

hari nie saya nka cerita about the story yang kite sume akan berasa berdebar2 . kalau anda tak percaya , memanglah taktau nak jadi ape dengan anda . o_O

minggu depan saya periksa . takut bukan ? entahla . saya nie tak berminat sangat nak STUDY .
tapi , kenalah study untuk dapat markah yg bagus.

dahla first day periksa saya BI . saya memang lemah .tapi , insyaallah saya dapat A .

anda doa kan untuk saya tau !

Okeyla study time.

                                    kayythnxbyeeeee =))

                                                   #korangyangadeperiksatuhSTUDYtau!