" F l o w e r "

princess flower

Hi and Welcome


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Pray for Gaza please !}
Sunday, November 18, 2012 | 12:45 AM | 0Comment

Assalamualaikum , Hi ! (:





Ermmmm , dah lama kan adawiyah tak update blog ? hehe , adawiyah balik kampunglah ! So , barubaru ni kan sambut tahun baru hijrah kann ? Korang tahu tak dekat gaza sana tuh diaorang tengah perang dengan Zionis Israel ? Yes , m,ereka sangat jahat . Saya benci dieorg and so are you I think so . Asyik nak balibg bom je . Kesianlah mereka tu sikit . Sekarang ni , dieorg tengah mandi darah kat sana tau ! So , kiteorang kat malaysia ni nak buat ape ? Yang kecikkecik macam saya ni , ape nak buat ? yeepp , memang kite takboleh angkat senjata , tapi orang kat sana boleh je ~ kite boleh doakan dieorg supaya selamat kan ? Doa tu senjata kita yang paling POWER ! Israel memang ada senjata yang lagi power , tapi kite ada ALLAH , ada doa . Bukankah itu senjata yang palingpaling power ? Janagn putuskan doa korang kat saudara kite kat gaza sana okeyh ? Setiap kali solat tu doakanlah untuk mereka . 


Boikot Yahudi ! 

Selain berdoa , kite boleh boikot barangan yahudi , likeeee , ermmm macam mcd tu . And esok die nak kasi burger percuma kan ? Mcd saje je tuuu , nak tarik orang datang kedai die balik . Kalau korang baikhati , janganlah pergi . Save gaza ! Kalau takde mcd ke coke ke ape ke , bukannye korang takboleh hidup pon kan ? Memanglah saya pon pernah makan , but kalau boleh elakkan lah . Saya bukannye selalu makan mcd sangat . Saya tak makan burger . Saya makan burger banjo tepi jalan je . 


Kite mesti cemburu ngan dieorg kan ? Memanglah , kite kat sini hidup tak pernah nak bersyukur . Dah ada rumah , nak lagi banglo . Memang dieorang takpernah rasa macam yang kita rasa like , hidup aman damai nih . Tapikan , Allah dah janji bende yang terbaik kay . Allah janjikan syurga . Dieorg pon bertuah tau sebab sentiasa ingat mati and takpernah nak buat maksiat . kite nih kat sini , ape lahhh .Setipa hari kite buat dosa , sehingga saya jadi hati saya jadi hitam and kotor . Sungguh saya taksangka . Kat manalah kedudukan kita kat syurga nantu ? T.T .

Justin bieber sokong israel !


See ya beliebers sekalian , die sokong israel . Astagfirullahalazim , masihkah anda suka sama die ? Die sokong israel tau ! Apelah die ni ! Saya pon taktau lah ape nak jadi ngan orang zaman sekarang . Aisyyyyy -,-' .

So , sampai sini sajalah hari ni . Kalau korang nak lagi pasal gaza ni , carilah kat internet yee . So , jangan lupe doakan untuk gaza ! byebye ^^ Assalamualaikum .