" F l o w e r "

princess flower

Hi and Welcome


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Happy Deepavali :)}
Tuesday, November 13, 2012 | 3:52 AM | 2Comment

Assalamualaikum , AnnyeongHaseyo ! uuuuuuuuuuuu


K , hari ni kan 13 haribulan 11 . Maksudnye , Deepavali lahh kann ? K , my dad cuti hari ni . Saya taktaulah korang sambut deepavali cemne ... Ada kolam kan ? Bukannye kolam mandi tuh , kolam yang mcm lukislukis tuu . I learn the word from my textbook ;)

Btwayy , atas tuh saya yang buat k . Ucapan tu untuk korang yang HINDU kat luar sana . Maybe ada follower saya yang sambut . So , Happy Deepavali ! K , saya tau saya buat ucapan tu burukkan ? So , what do you want to care . Tapi , kalau korang tanye mcm mane nak buat ..... Hemmm , I'll do the tuto later k . Not now :3 Sorry fellas . Maybe dah ada yang tau kot . 

So , sampai sini je lahh ! Sebernanye nak cakap tu je . Dahlah , My brother nak komputer . Kacau je kannnn? XD . Sttill my brother . pffftttt -.-' Byebye ^^ Assalamualaikum .

Happy Deepavali To All Hindu :)

Labels: