" F l o w e r "

princess flower

Hi and Welcome


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Friendship :)}
Monday, November 19, 2012 | 8:21 AM | 0Comment

Assalamualaikum , Hello , Annyeonghaseyo , Konichiwa !


Hi , fellas ;) Adawiyah dah takde idea dah nak buat ape sebernanye hari ni . Saya bosan and taktahu nak buat ape ? I supposed to sleep right now but yaaa , esok tak sekolah kann ? Ape salahnye adawiyah tido lambat . Tahun lepas paling lambat tido pon pukul 3 , tahun ni , yepp pecah rekod sudah ! pukul 4 ! Hihi , so today adawiyah dah takde idea and right now , I just want to tell you about my friendship.

Okay , I actually don't have a strong friendship . They treat me like a stranger . Dieorg selalu buat sya nampak jahat and I never mad them actually because they my friend . I love them . I knowlah dieorg memang tak sayang aku . Tapi , ada aku kisa ke pasal tuh ? What I care is , korang selalu baik and tak jahat ."// Btwayy , yepp . I don't know what to tell . So , yes .. I love them all :)

Kayy , wanna see their blog ? Their blog super duper awesome then mine . One of them are a popular blogger ? Don't knowlah but , she have many follower than mine . I think so . So , my friend's blogger list is down here .



So , yaaa . That's All . Tu je semua list yang saya tau dalam kelas . 2 orang dari bawah tu memang tak selalu on so korang takpayah follow dieorg . So , ni macam blogwalkinglah jugakkan ? Do follow their blog okeyy ? Dah follow okeyy , good job korang ! So , sampai sini jelah . Malas nak type banyakbanyak . So , byebye ^^ Sorry speaking banyak dalam ni , dah biasa . Assalamualaikum :)