" F l o w e r "

princess flower

Hi and Welcome


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





December , Please Be Nice :)}
Friday, November 30, 2012 | 3:44 PM | 0Comment


Assalamualaikum , Bonjour !

Hi fellas ;) Good morning ! How are you today ? Saya ni caring sangat kan pasal fellas sekalian ? Taknak kasi korang sakitlahhhh . Kalau korang sakit macammana aku nak tengok blog cantik korangggg tu . Yelahh , bak kata kawan saya blog saya buruk . So , how come ? Sokayyylah :') . Budak kelas 5MT , jangan lah anggap orang tu anda sebab bukan anda ye , budak kelas lainn.

So , yes ! Today is DECEMBER ! Ada satu bulan je lagi duduk kat rumah , nanti kena pergi sekolah balik . Crying , Crying ! T.T And ofcourse , adawiyah rasa korang tau lah kot , gambar kat atas tu , AdawiyahAsri yang buat . *bangga!* cantik tak saya buat ? Kyaaaaa , mesti korang kata tak . Sokayyy :') And 2013 dah nak datang , nanti saya buat  entri pasal 2013 pulaaak yehh .

And , Well , korang dah tahu kotttttt ,, I'm A UPSR Candidate 2013 . Lol's last batch yang upsr tuuu . Kalau saya tak dapat keputusan yang elok ? Buat malu jeee T.T . Yelaahhh , whole family saya sume 5A :) and semalam ayah saya cakap pasal UPSR , ohmygod ! Buat nervous I jeee ~ So , yeah , nanti saya dah tak selalu update blog .. So , byebye ^^ saya sedih eh , bukan gembira -.-  

So pray for me , macam esok je ah yang upsr nyaaa -.- So , byebye ^^ Assalamualaikum :)