" F l o w e r "

princess flower

Hi and Welcome


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Chukahae , HahaByul ♥}
Friday, November 30, 2012 | 4:34 AM | 0Comment

Tumblr_mcl7do1iru1qb53xjo1_r1_500_large

Assalamualaikum , Annyeong!

Hi , korang ! Korang tak pi cuti ke cuti ni ? For me , yelahhh , haritu dah balik kampung . Tu jelah percutian yang adawiyah ada . My dad kerja and takde cuti dah . So , nak buat macam manee ? Yang korangkorang pergi cuti sampai OVERSEA or OVERTHESEA tuuu , janganlah lupa belikan adawiyah hadiah yeee u.u .... Asyik adawiyah belikan untuk korng je . Haritu dah pergi viet , belikan korang hadiahhh ~

So , nampak tak gambar atas tuuu ? Comell kannn ?Harini , Haha dengan Byul married ! Jyeahhhh ^^v Korang kenal tak dieorang tuh ? Tak kenal maka tak cintaaa ~ Hihi :> Btwwayyy  , korang tengoklah runningman . Kan best ? Oh malam ni ada runningman pukul 11:50 . But , sokayyy . Boleh je adawiyah tengok malam nie .... 

So , Haha and Byul , chukae for your married ♥ Love yaa forever ! HahaByul hwaiting ! RunningMan hwaiting ! 
Kan dah cakap sorangsorang . Ermmm , harituh malaysia lawan laos menangkannnn ? Yeahhhh ^^ Malaysia dah mengaummm . 4-1 tu ... woot!woot! Menang lagi and lawan indon ? So , go , go MALAYSIA ♥ !
Klahh , nanti korang fikir saya tak betul pulak asyik cakap sorangsorang . So byebye ^^ Assalamualaikum :)