" F l o w e r "

princess flower

Hi and Welcome


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Hang-out :)}
Thursday, November 8, 2012 | 5:10 AM | 0Comment



Assalamualaikum , Annyeong !

The best day ever . Taklah ever ponnn , maybe ada yang lagi bestkann ? Yehhhhh , tadi saya outing dengan kawankawan saya . Muke gedik yang kat atas tuh adalah saya ;) Best jalanjalan ngan dieorg . Jusco je . Mane boleh pergi jauhjauh like mid and mines :"(  Tapi , thankyouuu sangat dekat mummyabah saya sebab kasi saya pergi . First , first takkasi pergi . lastlyy , baru kasi . ngehngeh ^^

Sampaisampai terus pergi makan . Lunch lahhh katakannn ;) And saya makan sikit jeeee . Sakit perut tak hilanghilang "// . Sampai sekarang . Makan nasi ayam , kat rumah pon nasi ayam . Sodappppp ^^ Lepas tuh kiteorg pergi jalanjalan , Best ^^ Then , pergi main kat molly fantasy . So syokk ^^ Nak tengok tak gambar saya ambik kat cube ape ntah . Cantik gillos  ;*


Comel tak saya dengan kawankawan sayaaaa ? Yehhh , Then saya pergi popular and rosyy ada sekali . Tangkap gambar ngan die yang comelssss tuuu :*

Comel tak die ? Hehe , mestilah kannnn ? Lepas tuh saya and kawankawan pergi karaoke . Peliksss bukan cam mane kiteorg masuk ? Kawan saya punye kakak and mak kan ada temann . So , kiteorg bayar , dieorg gune i/c dieorg . Best gileeee ~ Saay nyanyi taksedap . Memang taksedap , seriouslyyyy ~Too feeling gilergh . Banyak nyanyi lagu onedirection okeyyy . Mesti korang ingat mahal kannn ? die sebernanye , Just RM11 for 3 hours , student promotions :)





Bawah tu masa karaoke lahhh ~ Tadi ngan rosyy bukannn ? Skang dengan Atirah yang comel :) Saya tau muke nampak pelikkan ? Dahlah tudung tak betol . Who care right ? Hihi ^^ Okeylahhh , esok ada hari anugerah kecermelangan , kena pergi ! Byebye ^^ Nak makan , Assalamualaikum^^