" F l o w e r "

princess flower

Hi and Welcome


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Rayaa Hajiii :)}
Tuesday, October 30, 2012 | 5:26 AM | 0Comment

Assalamualaikum and Hello :)

Welll , korang dah tahukannnn yang harituh raya haji ? Sape yang balik kampung angkat tangan . mehh kasi sepppp sikit . Cemne best taakkkk ? kalau korang tanye saya surelah saya jawab mcm biasa je kannn ?
Andddd , bile plak lah saya nak cerita pasal raya haji saya ?

Sooooo , adventure start from here :)

Chopppp , choppppp ^^ nak gi solat jappp ~ korang dah solat ke belommmm ? kalau belom , pergi dulu .

Dah habis solat ? okeyokey , saya sambung balik .

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..

Cerita die macam nie , pagipagi tuh pukul 9 saay dah kena bangun . mak saya suruh pergi mandi . saya pon mandi lah dalam sejuksejuk tuuu . seriously , sejuk "// . Then saya pakailah baju raya saya . Lepas tuh , ehmmmmmm . saya pakai tudung . lama gile . maklumlahhhh , nak cantik . lastlast , pakai tudung biasa . muahehehe B-)

Lepas tuh , saya salam lah dengan nenek , atuk , moyang and sedara mara . Salam , salam . lepas tuh takbir . hhihiihi . suke suke :) Lepas takbir , apelagi ?! makanlaahhhhhhhhh ~ ohmaiii , makan banyak lahhh . gemok saya nanti . thennnn , petang tuh pergi swimmming . yeyeeeee ~ and balik , penat ..

Malam plakkk , lepas dah solat maghrib , me and familiaaaa buat barbecue . Anddd , saya barbecue sotong denagn hotdog . sedappppppp ~ malam tuh makan western seperti mana yang dibuat masa family day :) Lepas tuh saya masuk bilik , tukar baju and tido :/

Tu je lahhhhh ~ Assalamualaikum :) Gudnite ^^

Photo: Raya Haji :)