" F l o w e r "

princess flower

Hi and Welcome


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Jamuan's}
Wednesday, October 31, 2012 | 8:31 PM | 0Comment

JOHANNA NILSSON


Assalamualaikum and Hello :)

Hihi , semalam and semalam punye lagi Jamuan's . Kenapa saya cakap jamuan's sebab saya ada 2 jamuan . Satu , jamuan kelas and satu lagi jamuan pengawas . And jangan pulak korang salah sangka tengok gambar atas tuh , memanglah atas tuh arak  tapi , takdelah familyyy class saya minumm .



And well , as korang tahukann , saya kuat makan , tapi berat taknaiknaik . Kalau korang takpercaya , tanyelah kawankawan sayaaaa ~ Sampai budak laki kelas saya cakap

"badan je kecik tapi perut gajah "

yehhh , it's me . so what ? ada saya kesah ke dieorg cakap cemtu ? hihi , saya takpernah kesah ponnn . and kalau korang takpercaya lagi 


hah? tak percaya lagi ? papelahh . and pinggan tu semua saya yang makan yeeeee . nak tahu saya makan ape ? mehh , saya list kann semua

  1. Nasi Briyani
  2. Maggi Goreng
  3. Sate'
  4. Kek
  5. Tembikai
  6. Oren
  7. Muffin
  8. Sandwich
  9. Marsdmallow
loookkkk ? banyak kann saya makan ? and kenapa topic die pasal makan nieee ? hehe , let me tell you something , tahun nie ada baju kelas . hihi , sooryyy tak de picture plakkkk . nantinantilah , saya upload .

Jamuan yang sangatt best . Maybe (?) . Budakbudak kelas saya suke buat joke . and my friends sume wahhhhhhhh , cooollll ~ and this little girl adalah sangat cantik die punye camera . taktahu nak cakap ape tapi camera die cantikkkk . nak tengok ?


cantikkannn ? tu fujifilm je . tapi tak pernah jumpe . ntah mane ntah die beli saya pon taktahu . and saya sangat suke selca kannn ? banyak saya tangkap gmbr saya dengan kawan kawan saya . serious , saya suke sangat kawan dieorg . mereka sangat cool , mereka sangat cantik , mereka sangat lawak , mereka sangat syuuuuummeellll and lastly , mereka kawan saya until jannah :)


okeylahhh , byeeee . Assalamualaikum ^^