" F l o w e r "

princess flower

Hi and Welcome


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Hihi , Ada Freebies lahhh !}
Tuesday, October 23, 2012 | 4:43 AM | 0Comment

                        


Assalamualaikum and Hello :)

Hihi , nampak tak gambar atas tuh ? Husband saya :) Okeyy , hari nie boring sangat and taktahu nak letak title ape actually . Then , terfikir pulak pasal freebies yang saya post semalam . Saya pon taktahu lah kenapa , tapi tetibe rasa nak letak freebies sebab nampak doodle yang cantikcantikk .Saya suke ambik dari akak Atiqah . Freebies die semua cantik cantik ;)


nampak atas tuh ? tak nampak ? ngehngehh ^^ korang tekan je STUFF tu kalau nak tahu saya post freebies ape . tapi , takdelah banyak sangat . sebagai permulaan jeee . Nanti saya kasi yang cam header tuh okeyy ?Saya dah reti buat header ! Woohooo ! nanti cuti boleh buat :)))



Nampak tak bende yang saya tulis tuh ? Want to know something ? Tadikan , kat sekolah saya bawa block tuh , lepas tuh ada pulak satu group nie , main truth or dare . Ada satu budak yang macam hampehh nie kena dare tau , nak tau ape tak yg die kena dare ? Die goyangkan meja yang kiteorg dah susun block tuh sampai jatuh . But , bile kiteorg kena mcm tuh , die marah . Kiteorg memang marah , tapi takdelah cam jerit cam budak tuh . Not fair beb :3 

Redakan marah dengan wuduk , bye nak solat duluuu
Kayy lahh , Assalamualaikum ^^