" F l o w e r "

princess flower

Hi and Welcome


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Done UPKK , alhamdullillah :)}
Thursday, October 4, 2012 | 6:22 AM | 0Comment

Assalamualaikum and Hello :)

Yeah , i'm back :) After some weeks saya takupdate .*sampai ke ? * Tak kisahlah kan . So , nmpk perubahan blog ? New skin mehh ^^ Saya dah boring dengan moustache . And now to the rainbow (?) Nothing impossible kan ? kaylah , dah lari tajuk plak .

Upkk dah abis and alhamdullillah , ada yang senang ada yang susah . kalau dapat , 8A's . Proud of myself . Yang paling susah surelah sirah . Saya taknak datang sekolah kebangsaan but this week are the study week . Taknak terlepas mataplajaran TERAS . important for everyone yang rajin . saya rajin ? taklah , tapi saya lemah =< So , doakan saya for akhir tahun and after this , takbukak for another one week . semppat saya bukaklahhh .

Btwayy , nak cerita sikit haritu . My abah kerja dekat petronas and abah saay dapat anugerah ape ntah --'
Taknak tahu ponn , taknak ambik kesah . And die dekat SUNWAY . col bebeyh ! pagi smpai malam saya dekat sunway pyramid . Then tido , then pagi satu lagi tuh pergi lagi . tak ke ohsemm cemtuh ? And i met the silly boy ever in my class . Menyampah plak !
My abah taknak bawak saya gi sunway lagoon . arghhhh ~ sedihnyeee ~ seing from the hotel window also enough lahhh ~ And we go to the bowling . I got spare /// :) *janganbangga *


saya dan adik yang comel sangat :)


KAylah , smpai sini jeeee ~ Assalamualaikum :)