" F l o w e r "

princess flower

Hi and Welcome


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Them like to copying me .}
Thursday, September 20, 2012 | 4:49 AM | 1Comment

Assalamualaikum and Hello :)

Hi guys . Ehmmm , i'm still in the boring mood but , i want to talk to you about something . Sorrylah , kalau saya suke speaking sekarang =D ya , i want to improve better somehow . okeyy , my friends always copying my title at her blog . phuuuu ~ whatthehe dude ?

So , here the story . she copying or i will say taking bende yang saya suke . likeee , monster , mustache . die jadikan blogskin plakkk . amboih , melebih nampak . kalau die suke , cakap jelah . then , die cakap cemni tau "alarhh , kite buat je " . kalau suka cakap jelah . then , she copying my "awwsemm" . saya tahulah blog saya "AWWSEMM" . takyah nak jello sangat lahh .

Then , yang saya paling geramnye , perlu ke die copy title post ? saya buat pasal family day , die nak jugakk . Apo masalah ? btwayy , tak baca lagi ke pasal family dayy ? korang tekan je older post . sure ade punyeee . Pasal pimples and few others . ape masalah die eh ? tak faham kot . then kann , kawan saya lagi sorang nie . i donno lah die jello ke ape , but ... die nie yang jenis blog orang lahh . die buat blog kawan die macam say punye blog dulu . cume skin je yang lain .

Surelah , saya marah kalau die buat cemtu . this two people buat saya penat je nak tahan marah . but , saya dah bgtau dieorg , but dieorg buat bodoh je . mak nenek betollah . saya tak berapa suke dieorg and mereka adalah annoying girl . so , malas nak layan budak cemtuh .

Btwayy kann , tadi kat sekolah agama , ibu jari saya luka . why ? because ada dakwat dekat tangga and saya tak sedar saya seret kaki saya kat situ . so , kaki berdarah la kann ? but , yepp sekarang dah baik sikit . tadi kat sekolah agama saya tempang tau ! haha , .

Saya tak tahulah kalau dieorg sengaja atau saya je persan yang dieorg copy saya . but my heart said yang dieorg sengaja kot . and one more thing , kawan saya yang first tuh editedit blog jugak untuk kawan and die buat kat kawan saya yang ayat bergerak tu . heh , taulah jello saya punye bloh awwsemmm .

Okeylah , penat lah jari nak type banyakbanyak .

Assalamualaikum :)

Labels: