" F l o w e r "

princess flower

Hi and Welcome


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Everything is trouble -_-'}
Thursday, September 13, 2012 | 6:51 AM | 0Comment

Assalamualaikum and Hello :)

Kayy , today ada banyak masalah . bukan today je sebernanye , it yesterday and todayy .Kalau korang sume nak tauu  , i have a big problem :(

One of my masalah adalah Google Chrome .
Saya taktahulah ape masalah die , but saya gune google chrome for my komputer . Then , bile saya bukak actually kena keluar yang macam nie kannn ,


Supposed macam tu kannn ? but , nanti die keluar AVG yang tak gune tuuuu . Hate it so much . Apelahh ! Korang tau ke cemne nak kasikan die jadi cemni balik ? Kalau tahu , comment yerrr .

Second thing yang trouble adalah My Own Blog 
Tetibe je tadi blog saya rosak -_-' Taktaulah ape masalah . So , i just renew it . Tired kot . Penat nak cari codecode dieee. Blog masalah memang payahhh . Hate it verryyy veryyy much .

<blockquote > Bencilahhhhhh ;(

Okeylahhh , Byee and Assalamualaikum