" F l o w e r "

princess flower

Hi and Welcome


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Dapat dosa , jangan marahh !}
Tuesday, September 11, 2012 | 4:02 AM | 3Comment

Assalamualaikum and Hello :)

Back to the normal post , saya tak spacespace . Sebab kawan saya tak suke . Idonnola what the matter of her . Tapi , die kata "apelah awak nie , nak panjangkan post .spacespeace" . Tapi , masalahnyee , blog die tu satu mukasurat satu post . Kalau cemtu bolehla buat cemni . okeyy , takpe saya buat dulu macam niee .

Phuuuu ~ tengok title , macam ape yehhh ? Okeylah , saya nak cakap pasal budak 5 Mataharian . Saya memang marah gill laa ~ dieorg ade geng sendiri dahlaaa . Takyah sebok urusan orang laa . Busybody betol . Menyampah saya .

Tau kenapa saya marah dieorg ? Because dieorg suke :

MENGUMPAT

sikitsikit nak mengumpat . tak sayang mulut betol . Dieorg selalu cakap saya gedik . saya tak kisah . But , if orang lain cakap dekat dieorg cemtu , dieorg marah . ape masalah ?! die cakap orang boleh , orang cakap die takboleh ? then , when dieorg kutukutuk dekat belakang , dekat depan cakap lain pulakk . truth je takboleh kee ? org takcakap pasal die pon , perasan . menyampah seyhhhh .

Indah Khabar Dari Rupa jeeee ~

ape maksud die eh ? depan orang , die kata jangan mengumpat . but , diri sendiri tak sedar . mengumpat . MASYAALLAH . bagus sangat lah cemtuuu . die kata kat kawan saya yang saya nie kalau nak gadoh , buat gruuop sendiri kat fb . suke hati sayalahh ~ group die ke  ? then , die kata saya selca , macam cantik sangat je . Macam kau cantik sangat ? suke hati sayalah , gambar saya buat ape die nak  kisah ? gambar die tu kpopkpopkpop . takde bende lain . boringgg .

Suke Sakitkan Hati Orang .

golongan ini , memang susah dimaafkan . ada je buat org sakit hati . penatlahhh ~ mereka nie tak fikir penat kee ? ape lah yang dieorg makan eh ?katakata dieorg tu bisa tautakk ? boleh lukekan hati siapesiape je . saya pernah kena , hard to apologise but kena jugakkann ? tapi , ada yang die buat salah nak cakap sorry pon susah . ape kena lahhh budak 5 matahari nie kann ?


Okeylaahhh , penat tangan nak berceloteh laggiii . melepaskan geramm sahaja . Lagipon , tulis bende nie pon dapat dosa jee . Saya nak sedarkan je dieorrg betapa kejam nye dieorg .

Byeee . Assalamualaikum :)