" F l o w e r "

princess flower

Hi and Welcome


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Trial UPKK and Ujian Fasa Dua !}
Tuesday, August 7, 2012 | 1:56 AM | 0Comment

Assalamualaikum and Hello !

Adoiyaii , esok trial plus ujian .

Saya tak study satu hapak pon ! Bukannye saya pandai , tapi saya malas XD

Trial tu saya tak kisah sangat . Cume ujian tu la ~ Tapi , kalau trial taklepas cemne nak buat yg real ? yg betol2 ?

Doakan saya berjaya ye anda semua . Insyaallah , saya berjaya .

Target saya kalau trial nak dapat , 5A2B yg paling rendah pon .

Kalau ujian , pon same . saya tahu yang BI saya akan 'B' .

Saya takpower BI / Lalalaalalalala ~

Okeylah , sebelom saya off , sebab bende nie seminggu lebihkan . maybe ?

Saya nak doakan kat org yang same macam saya jugak . Anda pon tolonglah doakan saya .

Sebarang typo harap dimaafkan . Assalamualaikum .