" F l o w e r "

princess flower

Hi and Welcome


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Selamat Hari Rayaaa ! :)}
Sunday, August 19, 2012 | 5:42 AM | 0Comment

Assalamualaikum and Hello :)

Yey , Hari Rayalah hari ni  :)

Korang , korang kalau saya ada buat salah , SORRY bebanyak kayy .

Ramadhan dah habis . Uwekkk X'(

Korang puasa penuh tak ? Haha , kalau ada yang takpuasa , GANTI cepatcepat .

Weeeee ,, Saya nak duit raya . Korang nak tak ? Nak , datanglah rumah saya .

Takpon nanti saya pos laju je . Muaahahaha . ngehngeh .

Today , takbanyak sangat gambar raya . Nanti saya upload kalau ada yang cantikcantik . *saya pernah cantik ke ?*

Kalau ada masa , korang kasilah kad raya .

Saya takde kad raya untuk anda :<

Okeyy , ssaya nak cakap

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN .


Done all ! Sorry Atirah sebab selalu gadoh ngan awak . nanti kite kasi awak duit raya :)

Kalau boleh , awak maafkan kite . Ngehngeh . Kite taula budak yang sakitkan hati awak tu kite .

Kite saje salahkan org lain . Muahhahahaahha .


Selamat Hari Raya :) , Assalamualaikum :))