" F l o w e r "

princess flower

Hi and Welcome


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Don't Made Me Mad !}
Friday, August 10, 2012 | 11:59 PM | 0Comment

Assalamualaikum and Hello .

Semalam kan ,saya gadoh .aduh budak tuhh . macammacam la nak cerita die .

Boleh pulak die kata saya suke budak yang die suke ? Macam ape je !

Lepas tuh , tak pasalpasal die kata die nangis kat rumah . die kata taknak tunjuk lemah kat sekolah .

So , ade saya kisah ? Then , nakmasuk group jahat plak . Astagfirullahalazim.

Ape nie? otak saya  pon pening .die nak yang mane satu nie . itu ke ini ?

Saya mals nak cakap panjang sebab budak tu dah cakap SORRY kan dekat saya .

Baru rasa nak takut . jangan pandang saya sebelah mata kay . aigoo,aigoo . otak pusing ~~

lepas tuh kann ,, aihhhhhh ! malas la nakcakap !

Assalamualaikum . saya tengah marah nie , soryy to you all sebab kena marah pulak dengan saya .

Mianeyo , Cheolsamhanida Chingu !