" F l o w e r "

princess flower

Hi and Welcome


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Budakbudak Bas Memang Awesommeee :)}
Tuesday, August 14, 2012 | 2:52 AM | 0Comment

Assalamualaikum and Hello :)

Kayy , hari nie memang bestla ~

Budakbudak bas saya memang awesomee .

Dieorg suke buat lawak . Tergelakgelak saya . Hewhew .

Yepp , them are Fatima ,Nadiah , Ili and Aina .

Taktahula , ngan die org besh kot . Nyanyi la . Haha ~

Tapi , kalau dengan kawan saya nie , HIDUP tak tenteram langsung .

Yepp, mendatangkan masalah je kat saya .

Too gedik la jugak! Soooooo , bodoh sombong !

Back to the story , Dieorg smpai kat rumah saya buat lawak lagi :)

Mintak duit raya lahh , itulah inilah .

Wow , We had fun togethergether *ayatohmyenglish*

Kayy , sampai kan salam saya kepada ibubapa anda semua . Adikadik,kakak,abang dan keluarga anda ,

Assalamualaikum :))