" F l o w e r "

princess flower

Hi and Welcome


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Big Girl Don't Cry .}
Saturday, August 11, 2012 | 10:46 PM | 0Comment

Assalamualaikum and Hello .

Hemmm , saya tengah boring nie . Tapi , saya  nak cakap satu bende kepada anda dan kawan saya sorang nie , Atirah

korang nak tahu tak , kawan saya nie kata saya takbaik :'<

Kayy , memang saya jahat .Saya mengaku ! :(

Untuk Atirah , 

Bende tuh memang kenyataan pon . Kite takrase bende tu TIPU . sume same jekan ? Lepas tu kite kena jadi mangsa keadaan .

Sedihnye . Sume kite yang dipersalahkan . Tapi , kite TAK akan nangis sebab kite rase bende tuh berbaloi . 

Kte dah besar , nangis sebab tuh takde berfaedahnye . 

Lagi satu , awak ada hubungan ngan die ? Chinja ?

Wow , fantastic baby . Kite takpernah nak cari gadoh ngan awak . 

Awak je cepat terasa . kite taktaulah nape awak cemtuh . kite dah besarlah awak . sikaplah matang sikit .

lepastuh , sejak post kite berakhir dengan "Assalamualaikum " awak pon nak buat ?

Then , awak tiru "awook " kite kan ?

Nape ? ada kite buat salah ke kat awak . NApe ?

Kayy la . kite malas la nak tulis panjang . Entahentah , awak tak boleh jawab kan soalan kite nie ?

The End ~

Kayy , Assalamualaikum .