" F l o w e r "

princess flower

Hi and Welcome


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





The Story and The Forgiveness}
Thursday, July 12, 2012 | 6:12 AM | 0Comment

Assalamualaikum and Heyyo.

hyee guys . sorry sesangat sebab saya dah lama tak update kan ?

mesti korang taktahu ape saya buat masa cuti bulan enam kann ?

so sorry . okeylah hari ni saya cerita . maybe ada orang taktahu yang saya pergi melancong , kan ?

korang mesti tanye ," melancong pergi mane?" dan saya akan jawab saya pergi Vietnam .

wooowweee . kaya ? takdelah . dah lama tak melancong kan ?

okey , nak cerita pasal vietnam ni .

ZOOMZOOM !

Vietnam ni mmang tempat yang sangat busyy . Penuh dengan motor . korang nak tahu tak ? the fact is dalam negara Vietnam ade lebih 10 ribu orang . antara 8 ribu tuh bawak motor . mane tak banyak  kan ? Well , saya pergi Ho Chi Minh City. Korang taktahu pergi cari kat google.

First of all , saya pergi Cu Chi Tunnel . terowong masa orang vietnam perang . kecik gilee masa nak masuk tuhh , dah la panas ! huhhuhhuh ! And dekat sana boleh shooting . Me nak shooting ? mestilah tak . Lepas tuh , makan ubi kayu and chinese tea . org dulu2 makan tulaa .

Second, saya pergi War Museum and Factory Lucker . war museum tuh , sejarah org vietnam perangla. ade macam2 . like , kereta kebal , peluru and all about the thing of war . lucker tuh ape ? ntahla. taktau nak cakap apeee . carilah kat google =)

Third , saya pergi Water Puppet Show. best la jugak . macam cinema . cume nie versi puppet . banyak sangat la pertunjukan diee . wootwoot !

Dan malam tuh , saya pergi naik cruise . Makan atas cruise . Steamboat je makan . Then , ada persembahan yg sukar disangkaKAN la . nama persembahan tuh ape ? mane boleh beritahuuu .

Mesti ada yang tanye , "shopping kat mane?"
I willl answer "Ben Thanh Market and Night Market plus Saigon Square "

Cukup kan . ?

Kalau anda berminat , bolehla pergi Vietnam niee . Cari makan halal pon tak susah kalau korang ade tourist guide . Nama restoren yang saya pergi adalah

Halal@Saigon .


Bersertakan gambar saya di Vietnam ^^v



kayythnxbyeee =)