" F l o w e r "

princess flower

Hi and Welcome


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Novel (part 2 )}
Thursday, December 15, 2011 | 3:04 AM | 2Comment

hyeeee .. korang ingat lagi tak yang saya post novel part 1 .. nie la sambungannyerrr ..

saya nak cakap saya ada jugak la buat novel ..sebenarnyee die bukan lah novel .. tapi , edisi dialog .. tajuk die Raja Vs Tengku 


Sinopsis : 


YAM Raja Elisya Hannani bersekolah di Nexus International School . Musuhnya , Tengku Arif Farhan juga bersekolah di situ . Mereka bermusuhan sejak kecil lagi . Di sekolah , mereka berdua belajar di kelas yang sama .Malahan , kelab dan kumpulan juga SAMA ! Perkara-perkara ini membuatkan mereka semakin rapat ! 
                                      Adakah semua ini Cinta ? ataupun Musuh ?


                                        Jadi , apa tunggu lagi ? Bacalah buku ni ..






sorry .. Muka depan die burukk ..


ada satu lagi buku yang Tengah saya buat .. nama die Gadis Muzik .. Nanti saya tunjuk kalau dah siap kayyy ..sampai sini je cerita saya kali ini ..
                                                    Kaythnxbyeee =)