" F l o w e r "

princess flower

Hi and Welcome


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Perlis !!}
Tuesday, November 29, 2011 | 3:08 AM | 0Comment

haha hari tuh pergi perlis. sbb, ada wedding . keluarga saya semuanya pergila . kitaorg sume duduk kat homestay jer . tapi , homestay tuh besar la .. mcm banglo .. dua tingkat la katakan ....saya pergi tiga hari jer . second day tuh , saya pergi Padang Besar ...lebih kurang mcm Pasar Payang ... kalau korang tak tahu tempat apa benda tuh , korang tanya la mak korang eh ..tempat tuh macam jual baju , jersey , keychain , seluar n macam2 lagi ah ... sume tu murah2 jer ...sapa yang minat bola tuh , boleh la datang kat padang besar tuh ...tempat tuh kat perlis . die nak masuk sempadan Thailand.. tapi , tak masuk lagi la  .. korang kne hati2 sket tau bile pergi kat situ . kalau korang kne culik , dyeorg boleh terus hantar pergi thailand .. so , careful .okay , saya smbung cerita tadi ..--> saya beli baju yang boleh tulis nama ...lepas balik dari padang besar , saya pergi Ostrich Farm .. stengah dari korang yang dah baca post nie pernah pergikan? saya kasi makan ostrich tu jer .. lepas tuh , balik la .. 15 minit jer saya pergi .. tak lama pon ...okay , sampai tu jer cerita saya kali nie .. bye bye !