" F l o w e r "

princess flower

Hi and Welcome


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Roti Canai !!!}
Friday, September 16, 2011 | 1:58 AM | 0Comment

hari nie , saya dan kawan saya Ardini pergi beli mknn iaitu Roti Canai ! kisah nyer cemni ...
Amal tak de hari nie ... jadi , tak dapat mknn .. jadi kami pon belila Roti Canai .. inilah dialog kami ...

Adawiyah : Dini , jom beli roti canai ! kita tanye ustazah boleh tak nak keluar beli mknn....
Ardini       : Awaklah tanye ..
Adawiyah : Kiter pulak ! awaklah !
Ardini       : Suruh sya-sya la ...
Adawiyah : Yerlah ! Yerlah

Lalu , kami pon panggil la sya-sya ..
p/s : masa tuh , sya-sya duduk sebelah ustazah ... ustazah pon tengok kitaorang dengan perasaan yang pelik ..astuh , sya-sya pon datang ...

Adawiyah : sya-sya , boleh tak awak tanya kat ustazah ... "ustazah,boleh tak nak keluar jap nak beli roti canai ?"
Ardini       : tapi , awak jangan la cakap kitaorang yang suruh ..
Sya-sya    : yelah .. adawiyah , teman kan kiter ..
Adawiyah : okey !

Saya dan sya-sya pon pergi la tanye ustazah ..

Sya-sya    : Ustazah , boleh tak kiter orang nak keluar jap ... nak beli mknn ..
Adawiyah : boleh tak ustazah ?
Ustazah    : sempat ker ?? belileh .. tapi , cepat sket eh ....

Saya panggil la Ardini ! astuh saya , ardini dan sya-sya pegi beli..balik tuh , kitaorang makan dengan penuh semangat ! yer la dapat makan Roti Canai .. kitaorang ingatkan kena marah .. tapi , dapat pegi ... Happy gile la kiteorang .. lps kiterorang makan ... Ustazah Murni plak masuk ... kiterorang ingatkan kiterorang kena marah sbb kluar pergi kedai .. rupenyer ustazah marah sorang budak laki nie ...lepas ustazah marah , budak laki tu cakap ...

Budak Laki : ustazah , budak pompuan leh lak kluar !
Ustazah      : diaorang cakap kat ustazah ... kamu tak !

kami pon tergelak2 la ...

sampai tuh jer saya punyer cerita .. :D