" F l o w e r "

princess flower

Hi and Welcome


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





New Spectacles}
Friday, September 9, 2011 | 4:07 AM | 0Comment

hehe .. saya dapat spek baru ! mmang best gilerr ahh ! pergi  first day terus dapat ... kalau kat kedai lain , mesti cam seminggu .. lama kan ? .. ini tidak .. sehari jer dah siap kalau korang punyer power tak banyak la ...kalau macam 500 cemtuh , memang la tak ada .. kena tunggu sehari ..tapi , saya beli warna hitam ...
selalunya beli warna pink ... tapi , abang saya cakap kalau pakai warna hitam , tak lah cepat rosak .. so , saya  dengar lah cakap abang saya.. tapi , kalau rosak jugak .. kenelah abang saya tuhh .. saya beli spek nie kat ..
Blue Ocean Optical .. kedai nie kat suadamai jerr... sapa yang rajin tuh pergila untuk membeli spek atau membetulkan spek ...